Friday, July 20, 2012

ジェームズ・ヤング・シンプソン


「しかし、私は、また仰いだ、私の身代わり、代わりとなってむち打たれ、そして私の代わりに十字架上で死ぬ。私は、仰いで叫んだら、(私の罪が)赦された。そして、私の義務はあの救い主についてあなたに語ること。あなたも、仰いで生きるように。『彼は私たちの罪のために傷付けらた。。。そして彼の受けた傷によって癒された。』イザヤ53:5、6。」ジェームズ・ヤング・シンプソンウィキペデイアによると「最も有名業績はクロロホルムによる麻酔の医学への応用を初めて行った。」

But I looked again, my substitute, scourged in my stead and dying on the cross for me. I looked and cried and was forgiven. And it seems to be my duty to tell you of that Saviour, to see if you will not also look and live. ‘He was wounded for our transgressions,… and with His stripes we are healed.’(Isaiah 53:5,6).”

No comments:

Post a Comment